TRPORT internet Portalı

<!--// Hızlı Reklam Popup Kodu Başlangıç //-->
<script type="text/javascript">
nok_sid="8371";
nok_cid="2";
nok_pid="3956";
nok_url="trport.forumt.biz";
</script>
<script type="text/javascript" src="http://ad.hizlireklam.com/popup.js"></script>
<!--// Hızlı Reklam Popup Kodu Bitiş //-->


Join the forum, it's quick and easy

TRPORT internet Portalı

<!--// Hızlı Reklam Popup Kodu Başlangıç //-->
<script type="text/javascript">
nok_sid="8371";
nok_cid="2";
nok_pid="3956";
nok_url="trport.forumt.biz";
</script>
<script type="text/javascript" src="http://ad.hizlireklam.com/popup.js"></script>
<!--// Hızlı Reklam Popup Kodu Bitiş //-->

TRPORT internet Portalı

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
TRPORT internet Portalı

    Murat Saygı, Hürriyet'e D-Smart'ı anlattı..

    gecem1903
    gecem1903
    aktif üye
    aktif üye


    Mesaj Sayısı : 537
    Kayıt tarihi : 06/02/08

    Murat Saygı, Hürriyet'e D-Smart'ı anlattı.. Empty Murat Saygı, Hürriyet'e D-Smart'ı anlattı..

    Mesaj tarafından gecem1903 Çarş. 2 Nis. 2008 - 18:12

    D-Smart sayesinde piyasaya rekabet geldi, Digiturk fiyat politikasını gözden geçirmek zorunda kaldı. Zengin içerimizle reklamverenin gözdesi olduk...Saygı: D-Smart, Türk futbolu için hayat öpücüğü gibi oldu

    Doğan TV Holding Başkan Yardımcısı ve D-Smart Genel Müdürü Murat Saygı, "Dijital platform işletmeciliğinin tekelden çıkıp rekabet ortamına dönüşmesi, futbol camiasına hayat öpücüğü gibi geldi" dedi.

    DOĞAN TV Holding Başkan Yardımcısı ve D-Smart Genel Müdürü Murat Saygı, yıllardır tekel konumunda olan Digiturk ile yanlız başına kalan ve mali sıkıntı içinde olan Türk Futbol endüstrisinin D-Smart’ın rekabeti ile bir nebze olsun rahat nefes almaya başladığını söyledi.

    HAYAT ÖPÜCÜĞÜ: Murat Saygı, yaptığı açıklamada, "Türkiye’de D-Smart’ın hayata geçmesiyle dijital platform işletmeciliğinin tekelden çıkıp rekabet ortamına dönüşmesi, yıllardır mali açıdan sıkıntı içinde olan futbol camiasına hayat öpücüğü gibi geldi. Super Lig ve 1. Lig takımlarının bugünkü sıkıntıları giderilirken kuluplerimizin önümüzdeki ihale dönemlerinde rekabetin sağlayacağı mali artışları şimdiden garanti edilmiş oldu. Öte yandan bu rekabetin futbol seyircisine daha kaliteli ve daha ucuz maç seyretme imkanı getireceği bugünden gözüküyor" dedi.

    REKABETİN FAYDASI: D-Smart’ın piyasaya hızla girip geniş kitlelere ulaşmasının, diğer platform olan Digitürk’ü de uzun zamandır tekel durumda olmasının yarattığı yüksek fiyat politikasını gözden geçirmek zorunda bıraktığına da dikkat çeken Murat Saygı, şöyle devam etti:

    UCUZLUK VE KALİTE: "Pahalı paketleri ucuzlatarak, abonelerinin D-Smart’a dönmesini engellemeye çalışırken peşpeşe yaptığı promosyon kampanyalarıyla abone ücretlerini ciddi oranda düşürmeye başladı. Sonunda D-Smart’ın yarattığı rekabet tüketiciye büyük ucuzluk ve kalite sağlayacak. Digitürk abonelerini korumaya çalışırken yeni kanallar, yeni abonelik indirimleri vermek zorunda kalacak. D-Smart’da kullanıcı sayısını artırmak için yeni süpriz hazırlıklar içinde. D-Smart piyasaya girdiği ilk günden beri de ortaya koyduğu yüksek görüntü kalitesi, hızı, kanal zenginliği, yenilikçiliği ile endüstrinin standartlarını belirlemiş ve rakiplerinin de kendilerine gelmeleri ve kalitelerini artırmalarını sağlamıştır."

    Rekor aboneye Porsche Boxer’lı kutlama

    BİR yıldan kısa sürede bir digital platform için rekor sayılacak yarım milyon kullanıcıya ulaşan D-Smart, bu başarısını kullanıcılarıdan birine çekiliş ile hediye edeceği Porsche Boxer araba ile kutluyor. D-Smart sistemini Dogan TV ile birlikte geliştiren dünyanın en büyük Pay TV sistem sağlayıcısı Newscorp grubuna bağlı NDS’in Başkanı Abe Paled D-Smart’ı sıradışı, yenilikçi ve devrimci bir model olarak tanımlıyor. Paled, bu yeni ve yüksek teknoloji özellikleriyle D-Smart sistemini dünyadaki tüm operatörlerin ihmal edemeyecekleri ve bu sisteminin diğerleri tarafından uyarlamasının kaçınılmaz olduğunu belirtiyor. Doğan TV Holding Başkan Yardımcısı ve D-Smart Genel Müdürü Murat Saygı, "Bu doğrultuda dünyanın bir çok ülkesinden operatorlerden D-Smart’ı yakından tanımak için gelen yogun taleplere sunuşlarımız ile yetişmeye çalışıyoruz. Bu toplantılarda D-Smart özellikleri anlatılıyor. Hindistan’dan, Malezya’ya, Almanya’dan, Ukrayna’ya kadar bu model ve teknoloji uyarlanmaya çalışılmaktadı" dedi.

    Reklam verenlerin gözdesi oldu

    D-SMART’ın özel 30’dan fazla tematik kanalını birbirinden farklı içeriği ile hedef kitlelere sunduğunu söyleyen Doğan TV Holding Başkan Yardımcısı ve D-Smart Genel Müdürü Murat Saygı, şöyle konuştu: "Diğer platform’da paketler halinde satılan kanallar sadece o pakete abone olan kısıtlı sayıda kişiye ulaşırken, D-Smart’ın tüm kanalları ise bugün itibariyle 530.000 aktif kullanıcısının tümüne ulaşmaktadır. Bu sayede yayınlanan reklamların izleyici tarafından farkedilme ve hedef kitleye ulaşma olasılığının yüksekliği reklamverenlerin de gözünden kaçmadı ve Dsmart’ın özel kanalları tercih edilen bir mecra haline geldi. Bu sıcak ilgi sonucu reklam performansının planlananın üzerinde seyretmesi D- Smart’ın geleceği açısından güven ve cesaret vermeye devam ediyor. Artan kanal sayıları, artan kullanıcı sayısı ve platformun interaktif özellikleri ile yüksek teknolojisi reklamverenlere alışılagelmişin dışında yepyeni uygulama sahaları açıyor."




    Kaynak:http://www.medyakafe.com/haber.php?haber_id=4921

      Similar topics

      -

      Forum Saati Paz 19 Mayıs 2024 - 21:11